Homepagina - Basisschool De Tandem

Elke dag staat een gedreven team leerkrachten klaar om het beste naar boven te halen in uw kind. Een open geest en zorg op maat, daar zijn wij trots op!

OVERVIEW

The website basisschool-detandem.be currently has an average traffic ranking of zero (the smaller the superior). We have analyzed two pages within the domain basisschool-detandem.be and found one website associating themselves with basisschool-detandem.be.

BASISSCHOOL-DETANDEM.BE TRAFFIC

The website basisschool-detandem.be has seen a variation quantities of traffic for the duration of the year.
Traffic for basisschool-detandem.be

Traffic ranking (by month) for basisschool-detandem.be

Traffic ranking by day of the week for basisschool-detandem.be

campus De Tandem

Als minicrèche staan wij in voor kwalitatieve opvang voor alle kinderen van 2 maanden tot 2,5 à 3 jaar. Sterk en kwalitatief onderwijs geleverd. Wat ik hoor, vergeet ik,. Wat ik zie, herinner ik me,. Wat ik doe, ken ik! Wij bieden optimale ontwikkelingskansen aan onze leerlingen en begeleiden hen zo dat zij kunnen opgroeien tot. Gelukkige, positief denkende en kritische jongeren. Onze school biedt ruimte aan ieder kind. Om zich maximaal te ontplooien.

WHAT DOES BASISSCHOOL-DETANDEM.BE LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of basisschool-detandem.be Mobile Screenshot of basisschool-detandem.be Tablet Screenshot of basisschool-detandem.be

BASISSCHOOL-DETANDEM.BE SERVER

I observed that a single page on basisschool-detandem.be took one thousand three hundred and ninety-nine milliseconds to download. Our crawlers could not find a SSL certificate, so our parsers consider basisschool-detandem.be not secure.
141.138.169.211

We identified that this domain is utilizing the Apache server.

Homepagina - Basisschool De Tandem

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The website basisschool-detandem.be states the following, "Pedagogische Project van het GO! Volg ons op Facebook." I analyzed that the webpage also said " Elke dag opnieuw staan onze leerkrachten klaar voor uw kind! Elke dag opnieuw staan onze leerkrachten klaar voor uw kind! Elke dag opnieuw staan onze leerkrachten klaar voor uw kind! Sportweek L5 - L6." They also stated " De Tandem gaat vollen bak voor. Zit u met een vraag of wilt u graag een gesprek? Aarzel niet om ons een seintje te geven, een kop warme koffie staat altijd voor u klaar. De Tandem viert Bednet in pyjama!."

ANALYZE OTHER DOMAINS

Wegwijs Vrije basisschool Halen

Welkom bij Wegwijs, de vrije basisschool van Halen. Welkom op de nieuwe website van de Vrije basisschool Halen. Wij zijn blij dat u voor onze school gekozen heeft. We zullen uw kind goed onthalen. U mag erop rekenen dat we als schoolbestuur en schoolteam ons tenvolle zullen inzetten om uw kind een eigentijdse opvoeding en degelijk onderwijs te geven.

Basisschool Heikant - hoofdpagina

Meer info, klik op het pictogram. Wij doen aan milieuzorg op school.

Basisschool - alles over basisscholen

Basisschool Itegem Website van de Basisschool Itegem

Juf Suzy en juf Wendy. Juf Griet en juf Melissa. Juf Heidi en juf Ans. Juf Martine en juf Melissa. Wij willen alle wandelaars en sponsors bedanken. Voor de gift die zij gedaan hebben. Wij hebben een bedrag van 3800 euro. Hopelijk kan de organisatie van Broederlijk delen de mensen in Burkina Faso hiermee al een beetje helpen. Dat heet dan gelukkig zijn! DAT HEET DAN GELUKKIG ZIJN. Een provinciaal welzijnsonderzoek in de lagere scholen.